Επιστροφές Προϊόντων - Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις :
1. Διαδικασία Service - Επισκευής εντός ή εκτός εγγύησης
Διαβάστε όρους εγγύησης και λεπτομέρειες στην Εγγύηση Προϊόντων - Servive
2. Σε περίπτωση που σας εστάλη από λάθος δικό μας, διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό προϊόν και στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. (Ο τρόπος αποστολής υποδεικνύεται από την εταιρεία μας και τα έξοδα αποστολής καλύπτονται αποκλειστικά από εμάς).
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
- Να βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών.
- Να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς)
- Η φόρμας επιστροφής προϊόντος να έχει συμπληρωθεί και αποσταλλεί στην εταιρεία μας εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
3. Προβληματικό είδος στις πρώτες επτά ημερολογιακές ημέρες απόκτησης του (Dead on arrival - DOA)
Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με άλλο ίδιο προϊόν και στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. (Ο τρόπος αποστολής υποδεικνύεται από την εταιρεία μας και τα έξοδα αποστολής καλύπτονται αποκλειστικά από εμάς)
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
- Να βρίσκονται εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών.
- Να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς)
- Η φόρμας επιστροφής προϊόντος να έχει συμπληρωθεί και αποσταλλεί στην εταιρεία μας εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
4. Μετανιώσατε για την αγορά σας και δεν έχετε αποσφραγίσει το προϊόν (ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ).
Επιλέγετε τον επιθυμητό τρόπο αποστολής και τα έξοδα αποστολής εξοφλούνται από εσάς.
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
- Να βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών.
- Να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς)
- Η φόρμας επιστροφής προϊόντος να έχει συμπληρωθεί και αποσταλλεί στην εταιρεία μας εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
Γενικές οδηγίες Διαδικασίας Επιστροφής Προϊόντων :
- Συμπληρώνετε την φόρμα επιστροφής προϊόντος μέσα στην προαναφερθείσα προθεσμία ανάλογα την περίπτωση.
- Επικοινωνεί η OhMyTech.gr μαζί σας και συμφωνούμε τον τρόπο και την διαδικασία επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση θα λάβετε email.
- Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο ( ή μας αποστέλλετε email ) στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή καθώς και αντίγραφο του παραστατικού αγοράς (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο)
Διεύθυνση Αποστολής : Οδός Αδειμάντου 59 , Κόρινθος, 20100, Τηλ. 210 44 05 401
Αν παραλάβατε στο κατάστημα μας:
Σε αυτή την περίπτωση παραδίδετε το προς επιστροφή προϊόν στον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος για το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του προιόντος, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
** Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
** Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Διαδικασία Επιστροφής Χρηματικού Ποσού
Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας ή εάν αυτό δεν είναι εφικτό σε σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω τραπεζικού εμβάσματος, η Εταιρία μας θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω Αντικαταβολής σε Courier, η Εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
• Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά στο κατάστημα Κορίνθου, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν με μετρητά στο κατάστημα από όπου πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
Για περισσότερες πληροφορίες ή οποιαδήποτε βοήθεια είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε τηλεφωνικά στο 210 44 55 401, είτε μέσω e-mail στο info@ohmytech.gr