Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις :
Διαβάστε όρους εγγύησης και λεπτομέρειες στην Εγγύηση Προϊόντων - Servive
Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό προϊόν και στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. (Ο τρόπος αποστολής υποδεικνύεται από την εταιρεία μας και τα έξοδα αποστολής καλύπτονται αποκλειστικά από εμάς).
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με άλλο ίδιο προϊόν και στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. (Ο τρόπος αποστολής υποδεικνύεται από την εταιρεία μας και τα έξοδα αποστολής καλύπτονται αποκλειστικά από εμάς)
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
Επιλέγετε τον επιθυμητό τρόπο αποστολής και τα έξοδα αποστολής εξοφλούνται από εσάς.
Σημείωση : Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το ή τα προϊόντα :
Διεύθυνση Αποστολής : Οδός Αδειμάντου 59 , Κόρινθος, 20100, Τηλ. 210 44 05 401
Αν παραλάβατε στο κατάστημα μας:
Σε αυτή την περίπτωση παραδίδετε το προς επιστροφή προϊόν στον αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς του (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο) προκειμένου να γίνει ο σχετικός έλεγχος για το αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή του προιόντος, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
** Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
** Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος κατά την αποστολή για την επιστροφή του προϊόντος, βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
Διαδικασία Επιστροφής Χρηματικού Ποσού
Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας ή εάν αυτό δεν είναι εφικτό σε σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω τραπεζικού εμβάσματος, η Εταιρία μας θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
• Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας μέσω Αντικαταβολής σε Courier, η Εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
• Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά στο κατάστημα Κορίνθου, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν με μετρητά στο κατάστημα από όπου πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ή με email ο πελάτης.
Για περισσότερες πληροφορίες ή οποιαδήποτε βοήθεια είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε τηλεφωνικά στο 210 44 55 401, είτε μέσω e-mail στο info@ohmytech.gr